2013 YILINDA MÜDÜR MÜDÜR YARDIMCILIĞI SINAVI MI VAR?

 

  Yönetici Atama Yönetmeliğinin yeni yayınlanması ve birçok eksiği olmasına rağmen yayın evleri son yönetmeliğe uygun 2013 Müdür,Müdür yardımcılığına hazırlık kitabı basımı için hazırlık yapıyor. Bakanlık koridorlarında bugünlerde Yaz tatilinde veya Eylül Ekim aylarında sınav yapılma ihtimali olduğu konuşuluyor

 

    Bakanlığın yönetici atama konusunda ne yapmaya çalıştığını anlamak zor doğrusu.Bu gelişmeler atama bekleyen binlerce yönetici adayının kafasını karıştırmakta.Umarım biran önce yetkili ağızdan kesin ve resmi bir açıklama yapılır ve bu belirsizlikler ortadan kalkar.

 

      Her şey gönlünüzce olsun…

 

    Sertaç KILIÇ
    


Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Misafir Avatar
çağrı79 1 yıl önce

yeni yönetmeliğin 10. maddesi kapsamında sınav sonuç tarihinden itibaren 3 yıl süreyle demiş bana kalırsa yapılmayacak :( bu muallak politikalar ne zaman sona erecek

Misafir Avatar
ÇAĞLAR ÇAĞ @offfffff yaa 1 yıl önce

ne sinavi yaaaa bizim puanlarimiz ne olacak. bu ülke adam olmaz. binlerce insan kazanmiş beklerken yeni bir sınav yapmanın alemi ne! ya sabıııııır

Misafir Avatar
fırtına 2 yıl önce

umarım eylül ya da ekimde sınav yapılır çalışayım mı acaba?

Misafir Avatar
rüzgar82 @ferit 2 yıl önce

arkadaşlar kesinlikle sınav yapılmalı aksi halde büyük haksızlık olur.biz daha atanmadık sınav yapılmasın bu mantıklı bir yorum değildir.

Misafir Avatar
ferit @zülüm 2 yıl önce

tabiiki barajı kıl payı geç atan yüksek alanlar çoktan atandı bayım

Misafir Avatar
salo 2 yıl önce

2011 de sınava girdiniz diye sizin atanmanızı mı bekleyeceğiz ? . zaten yüksek aldıysan çalış biraz daha yükselt. kesinlikle sınav yapılmalı.

Misafir Avatar
idareci @YÖNETİCİ 2 yıl önce

kkesinlikle katılıyorum sayın yetkili duy sesimizi ve bunu da yayınla ekle topla çarp çıkar...vs birşeyler yap

Misafir Avatar
zülüm 2 yıl önce

sınavı kazanıp da hala tercih yapamayan o kadar arkadaş varki yeni bir sınav haksızlık olur bence 2014 yaoılmalı

Misafir Avatar
ali 2 yıl önce

sınav olsun diyen arkadaşlar 2011 sınav sonucuna göre bakanlık kaç kere atama yaptı biraz utanın 2011sınavından 88aldım daha bir kere başvuru yapamadım allahım hakkımı yiyenlerin burnundan fitil fitl getirsin bu defa onlara inat en az 95 alıp buraya yazacağım hepsi allahından bulsun

Misafir Avatar
nur bilge 2 yıl önce

şube müdürlüğüne terfi edelim artık yeter müdür ve müdür yardımcılığı sınavlarından sıkıldık

Misafir Avatar
YÖNETİCİ 2 yıl önce

sinavla yöneticiler önce köylere sonra beldelere.sonra ilçe merkezlerine daha sonrada il kerkez okullarına yapılmalıdır.buralara çalışma süreleri verilmelidir.

Misafir Avatar
sınav olsun 2 yıl önce

2011 puanı ile atamalar yapılmıştı daha önce. yıllarca bu puanlarla mı atama yapılacak. yeni sınav açılmalı.

Misafir Avatar
offfffff yaa 2 yıl önce

benim sınav puanım ne olacak şimdi yinemi çalışacam