Atama meb-gov-tr Haberleri

Hangi Branştan Hangi İllere Kaç Öğretmen Alımı Yapılacak?
12 Temmuz 2017, 10:29 0
Hangi Branştan Hangi İllere Kaç Öğretmen Alımı Yapılacak?
2017 öğretmen kontenjanlarını açıkladı. Hangi branşta kaç öğretmen alımı olacak,
25 bin memur alınacak KPSS şartı var mı?
10 Temmuz 2017, 13:09 0
25 bin memur alınacak KPSS şartı var mı?
Devlet personel alımı için düğmeye bastı. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın artı bir istihdam çağrısı, özel sektörde geniş yer bulurken, hükümet de elini taşın altına koydu.
Öğretmen atamalarının açıklanacağı tarih belli oldu
09 Temmuz 2017, 01:47 0
Öğretmen atamalarının açıklanacağı tarih belli oldu
Milli Eğitim Bakanlığı, 20 bin sözleşmeli öğretmenin atamalarının 10 Ekim'de açıklanacağını duyurdu
Öğretmen Atamalarında Yeni Düzen!
03 Temmuz 2017, 17:20 0
Öğretmen Atamalarında Yeni Düzen!
Temmuz ayında sözleşmeli ve mülakat uygulaması ile 20 bin öğretmen ataması gerçekleştirilecek.
Okul Kontenjan Modülü
02 Temmuz 2017, 19:35 0
Okul Kontenjan Modülü
okul kontenjan modülü
İL DIŞI TAYİNİ ÇIKAN ÖĞRETMENİN YAPACAĞI İŞLEMLER NELERDİR ?
23 Haziran 2017, 22:21 2
İL DIŞI TAYİNİ ÇIKAN ÖĞRETMENİN YAPACAĞI İŞLEMLER NELERDİR ?
Öğretmenlerin il dışı tayin sonuçları açıklandı. İlişik kesme ve yeni görev yerine başlama işlemleri
MEB 2017 Öğretmen İl Dışı Yer Değiştirme / Atama Sonuçları Bugün Açıklanıyor!
23 Haziran 2017, 01:34 1
MEB 2017 Öğretmen İl Dışı Yer Değiştirme / Atama Sonuçları Bugün Açıklanıyor!
MEB Personel - Öğretmenlerin atama ve yer değiştirme takvimine bağlı İlk olarak başvuruları 22-26 Mayıs 2017 tarihleri arasında yapılan İl İçi İsteğe
İller Arası Yer Değiştirme Talebinde Bulunacak Öğretmenlerin Dikkatine!
21 Haziran 2017, 14:38 0
İller Arası Yer Değiştirme Talebinde Bulunacak Öğretmenlerin Dikkatine!
İller Arası Yer Değiştirme Talebinde Bulunacak Öğretmenlerin Dikkatine!
Mülakat Sonuçlarını Bekleyen Öğretmenlere MEB'den Şok!
20 Haziran 2017, 02:42 8
Mülakat Sonuçlarını Bekleyen Öğretmenlere MEB'den Şok!
Mülakat Sonuçlarını Bekleyen Öğretmenlere MEB'den Şok!
İl Milli Eğitim Müdürlüklerine Atama
17 Haziran 2017, 00:33 0
İl Milli Eğitim Müdürlüklerine Atama
2 il milli eğitim müdürlüğüne atama yapıldı. Atamalar bugünkü remsi gazetede yayımlandı.
MEB, yer değiştirme ve sözleşmeli öğretmen atama takvimini açıkladı
15 Haziran 2017, 08:23 0
MEB, yer değiştirme ve sözleşmeli öğretmen atama takvimini açıkladı
Milli Eğitim Bakanlığı, öğretmenlerin yer değiştirme takvimini açıkladı
Öğretmenler, il dışı yer değiştirme kontenjanlarını bekliyor
15 Haziran 2017, 08:17 0
Öğretmenler, il dışı yer değiştirme kontenjanlarını bekliyor
İl dışı nakil isteyecek öğretmenler, MEB'in kontenjanları açıklamasını bekliyor
11 Öğretmenlik branşında, kimlerin atanabileceği değişti!
13 Haziran 2017, 23:46 0
11 Öğretmenlik branşında, kimlerin atanabileceği değişti!
Talim ve Terbiye Kurulu, 11 öğretmenlik branşına hangi bölüm mezunlarının atanabileceğini düzenleyen kararında değişikliğe gitti
Öğretmen Seçme ve Atama Sistemi Değişiyor
09 Haziran 2017, 21:09 1
Öğretmen Seçme ve Atama Sistemi Değişiyor
Öğretmenlik strateji belgesi yayınlandı. İlk kez öğretmen olacaklar için yol haritası belirlendi.
İl İçi Yer Değiştirme Sonuçlarını Açıklayan İller
07 Haziran 2017, 23:57 0
İl İçi Yer Değiştirme Sonuçlarını Açıklayan İller
İl içi atama sürecinde son aşamaya gelindi. Atama sonuçları açıklanacak. İl içi yer değiştirme sonuçları il milli eğitim müdürlükleri tarafından açıklanacak. Yer değiştirme sonuçları için son açıklanma tarihi 6 Haziran olarak belirlendi. Yani 6 Haziran Salı gününe kadar tüm illerde il içi yer değiştirme sonuçları açıklanacak.