Atama meb-gov-tr Haberleri

Sözleşmeli Öğretmen Görevlendirme Sonuçları
16 Nisan 2017, 08:30 0
Sözleşmeli Öğretmen Görevlendirme Sonuçları
Sözleşmeli Öğretmen Görevlendirme Sonuçları
Öğretmen atama sonuçları
09 Nisan 2017, 10:02 0
Öğretmen atama sonuçları
Öğretmen atama sonuçları
Bulundukları ilde kesintisiz 8 yıl ve daha fazla süre ile görev yapan il eğitim denetmenlerinin yer değiştirme sonuçları
04 Nisan 2017, 04:06 0
Bulundukları ilde kesintisiz 8 yıl ve daha fazla süre ile görev yapan il eğitim denetmenlerinin yer değiştirme sonuçları
Bulundukları ilde kesintisiz 8 yıl ve daha fazla süre ile görev yapan il eğitim denetmenlerinin yer değiştirme sonuçları
Bölge Hizmetini Tamamlayan Eğitim Müfettişlerinin Atamaları
31 Mart 2017, 00:52 0
Bölge Hizmetini Tamamlayan Eğitim Müfettişlerinin Atamaları
Bölge Hizmetini Tamamlayan Eğitim Müfettişlerinin Atamaları
20 bin öğretmen atamasında flaş gelişme
28 Mart 2017, 18:52 0
20 bin öğretmen atamasında flaş gelişme
20 bin öğretmen ataması için mülakat tarihleri açıklandı.
2007 Ek Sözleşmeli Öğretmen Görevlendirme Sonuçları (Sadece Atananlar)
27 Mart 2017, 06:28 0
2007 Ek Sözleşmeli Öğretmen Görevlendirme Sonuçları (Sadece Atananlar)
2007 Ek Sözleşmeli Öğretmen Görevlendirme Sonuçları (Sadece Atananlar)
2007 Sözleşmeli Öğretmen Görevlendirme Sonuçları
23 Mart 2017, 11:38 0
2007 Sözleşmeli Öğretmen Görevlendirme Sonuçları
2007 Sözleşmeli Öğretmen Görevlendirme Sonuçları
Bulundukları ilde kesintisiz 8 yıl ve daha fazla süre ile görev yapan eğitim müfettişlerinin yer değiştirme sonuçları
19 Mart 2017, 16:04 0
Bulundukları ilde kesintisiz 8 yıl ve daha fazla süre ile görev yapan eğitim müfettişlerinin yer değiştirme sonuçları
Bulundukları ilde kesintisiz 8 yıl ve daha fazla süre ile görev yapan eğitim müfettişlerinin yer değiştirme sonuçları
Şubat İlk Atama Sonuçları
15 Mart 2017, 22:12 0
Şubat İlk Atama Sonuçları
Şubat İlk Atama Sonuçları
2017 Mart sözleşmeli öğretmen atama başvuruları başladı
15 Mart 2017, 14:10 0
2017 Mart sözleşmeli öğretmen atama başvuruları başladı
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) 20127 sözleşmeli öğretmen atama başvuruları bugün başladı. MEB Sözleşmeli Öğretmenlik – Ön Başvuru alınmaya başlandı. Milli Eğitim Bakanlığı 20 bin sözleşmeli öğretmen ataması için ilk atama başvuru ekranını başvuruya açtı.
Öğretmen ataması konusunda açıklama, 10 bin öğretmen daha atanacak
14 Mart 2017, 20:49 26
Öğretmen ataması konusunda açıklama, 10 bin öğretmen daha atanacak
Öğretmen ataması konusunda yeni bir açıklama daha geldi. Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz katıldığı televizyon programında Ağustos 2017 öğretmen ataması kontenjanını açıkladı. İsmet Yılmaz yaptığı açıklamada Ağustos ayında 10 bin öğretmen daha atanacak ifadesini kullandı.
Nisan Ara Dönem Sağlık ile Genel ve Özel Hayatı Etkileyen Nedenlere Bağlı Yer Değiştirme Sonuçları
12 Mart 2017, 06:16 0
Nisan Ara Dönem Sağlık ile Genel ve Özel Hayatı Etkileyen Nedenlere Bağlı Yer Değiştirme Sonuçları
Nisan Ara Dönem Sağlık ile Genel ve Özel Hayatı Etkileyen Nedenlere Bağlı Yer Değiştirme Sonuçları
MEB'in 2017 Öğretmen Atama Takvimleri Çakışıyor!
11 Mart 2017, 17:10 0
MEB'in 2017 Öğretmen Atama Takvimleri Çakışıyor!
Milli Eğitim Bakanlığı, alımı gerçekleşecek olan 20 bin 127 sözleşmeli öğretmen ataması ile 2017 yılı il içi ve iller arası isteğe bağlı nakil atama takvimleri aynı tarihlere denk geliyor. Bunun için MEB sözleşmeli öğretmen ataması sonucu göreve başlama takvimini açıklamalıdır!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİĞE BAŞVURU VE ATAMA DUYURUSU
11 Mart 2017, 16:43 0
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİĞE BAŞVURU VE ATAMA DUYURUSU
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİĞE BAŞVURU VE ATAMA DUYURUSU
Aralık Sözleşmeli Görevlendirme Sonuçları
06 Mart 2017, 13:35 0
Aralık Sözleşmeli Görevlendirme Sonuçları
Aralık Sözleşmeli Görevlendirme Sonuçları
Özürlü-Hizmetli Yedek Atama Sonuçları
28 Şubat 2017, 20:14 0
Özürlü-Hizmetli Yedek Atama Sonuçları
Özürlü-Hizmetli Yedek Atama Sonuçları
Öğretmen Mülakatı Ak Parti'ye Zarar Veriyor
27 Şubat 2017, 20:56 29
Öğretmen Mülakatı Ak Parti'ye Zarar Veriyor
Milli Eğitim Bakanlığı öğretmen mülakatını kaldırmalıdır .
981 Öğretmen Alımı Yapılacak! İşte Şartlar, Branşlara Göre Kontenjanlar ve Atama Takvimi!
27 Şubat 2017, 19:24 0
981 Öğretmen Alımı Yapılacak! İşte Şartlar, Branşlara Göre Kontenjanlar ve Atama Takvimi!
981 Öğretmen Alımı Yapılacak! İşte Şartlar, Branşlara Göre Kontenjanlar ve Atama Takvimi!