Atama meb-gov-tr Haberleri

10. Yıl Marşı’nı yasaklayan İl Eğitim Müdürü görevden alındı
26 Mayıs 2017, 22:49 0
10. Yıl Marşı’nı yasaklayan İl Eğitim Müdürü görevden alındı
Bursa’da okul zillerinden 10. Yıl Marşı’nı kaldırmaya çalıştığı, Eğitim İş tarafından belgelenen İl Eğitim Müdürü Veli Sarıkaya görevden alındı
Öğretmenlerin İl İçi Yer Değiştirme Başvuru Süreleri Uzatıldı
26 Mayıs 2017, 18:49 0
Öğretmenlerin İl İçi Yer Değiştirme Başvuru Süreleri Uzatıldı
Öğretmenlerin il içi isteğe bağlı yer değiştirme işlemlerinin uzatıldığı Milli Eğitim Bakanlığı tarafından duyuruldu.
MEB, Mülakat Sonuçları Açıklanıyor
26 Mayıs 2017, 08:29 0
MEB, Mülakat Sonuçları Açıklanıyor
Milli Eğitim Bakanlığı Sözleşmeli Öğretmenlik mülakat sonuçları bugün açıklanıyor.
İL İÇİ İSTEĞE BAĞLI YER DEĞİŞTİRDİĞİNİZ KURUMDA NORM KADRO FAZLASI OLABİLİRSİNİZ!
24 Mayıs 2017, 21:13 1
İL İÇİ İSTEĞE BAĞLI YER DEĞİŞTİRDİĞİNİZ KURUMDA NORM KADRO FAZLASI OLABİLİRSİNİZ!
İL İÇİ İSTEĞE BAĞLI YER DEĞİŞTİRDİĞİNİZ KURUMDA NORM KADRO FAZLASI OLABİLİRSİNİZ!
Öğretmenlerin il içi nakil başvurusu başladı
23 Mayıs 2017, 08:50 2
Öğretmenlerin il içi nakil başvurusu başladı
Öğretmenlerin il içi nakil başvurusu başladı
2017 Yılı Öğretmenlerin İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Başvurusu
22 Mayıs 2017, 22:46 0
2017 Yılı Öğretmenlerin İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Başvurusu
2017 Yılı Öğretmenlerin İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Başvurusu
İl İçi Yer Değiştirme Başvuruları Başlıyor
21 Mayıs 2017, 23:20 2
İl İçi Yer Değiştirme Başvuruları Başlıyor
Öğretmenlerin İl İçi Yer Değiştirme Başvuruları Başlıyor.
Mülakat Puanı İtirazlarına İlişkin MEB'den Duyuru
18 Mayıs 2017, 20:27 0
Mülakat Puanı İtirazlarına İlişkin MEB'den Duyuru
Sözleşmeli Öğretmenlik Mülakat Puanı İtirazlarına İlişkin MEB'den Duyuru
2017 Yılı Öğretmenlerin Atama ve Yer Değiştirme Takvimi
17 Mayıs 2017, 21:59 0
2017 Yılı Öğretmenlerin Atama ve Yer Değiştirme Takvimi
2017 Yılı Öğretmenlerin Atama ve Yer Değiştime Takvimi
Bursa'da Milli Eğitim'i karıştıran görevlendirme
15 Mayıs 2017, 22:09 1
Bursa'da Milli Eğitim'i karıştıran görevlendirme
Bursa Milli Eğitimi'nde yaşanan “görevlendirme” tartışması, Bakanlık'ta bitti. Büyükorhan'daki İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü kadrosunda usulsüz görevlendirme yapıldığını iddia eden Şube Müdürü önce görevden uzaklaştırıldı, daha sonra farklı bir ilçeye geçici olarak görevlendirildi. Bakanlık, İl Milli Eğitim Müdürü Veli Sarıkaya hakkında konuyla ilgili soruşturma açtı.
1. Dönem Özür Grubu Ek Atama Sonuçları
05 Mayıs 2017, 01:41 0
1. Dönem Özür Grubu Ek Atama Sonuçları
1. Dönem Özür Grubu Ek Atama Sonuçları
İl içi yer değiştirme başvuruları 22-26 Mayıs’ta
30 Nisan 2017, 10:04 0
İl içi yer değiştirme başvuruları 22-26 Mayıs’ta
MEB'e bağlı eğitim kurumlarında görevli kadrolu öğretmenlerin 2017 yılı il içi isteğe bağlı yer değiştirme işlemlerinin tarihleri belli oldu. Buna göre il içi yer değiştirme başvuruları 22-26 Mayıs tarihleri arasında alınacak, atamalar valiliklerce 6 Haziran’a kadar sonuçlandırılacak. Ataması yapılanların ilişik kesme işlemleri 12 Haziran’dan itibaren başlatılacak.