E OKUL meb-gov-tr Haberleri

MEB E-OKUL
23 Mart 2017, 10:46 0
MEB E-OKUL
e-Okul, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından Milli Eğitim Bakanlığı Bilişim Sistemleri (MEBBİS) projesi kapsamında 2007 yılının Ocak ayında kullanıma açılmış olan bir okul yönetim bilgi sistemi web yazılımıdır.
Veli Bilgilendirme Sistemi Giriş eokul giriş e-okul girişi giriş
19 Mart 2017, 15:07 0
Veli Bilgilendirme Sistemi Giriş eokul giriş e-okul girişi giriş
Veli Bilgilendirme Sistemi Giriş
E-Okul VBS ile öğrenci not ve devamsızlık bilgileri
15 Mart 2017, 21:18 9
E-Okul VBS ile öğrenci not ve devamsızlık bilgileri
E-Okul veli bilgilendirme ve yönetim bilgi sistemi kullanımı oldukça yaygın bir hale gelmiştir. Öğrencilerin, velilerin ve okul idarecilerinin giriş yaptığı E-Okul veli bilgilendirme ve yönetim bilgi sistemi için 2016- 2017 eğitim öğretim dönemi başladı. İnternetten kolay bir şekilde E-Okul veli bilgilendirme ve yönetim bilgi sistemine giriş yapılabilir.
E-okul Karne Notları Öğrenme VBS (Veli Bilgilendirme Sistemi) Giriş
12 Mart 2017, 05:20 0
E-okul Karne Notları Öğrenme VBS (Veli Bilgilendirme Sistemi) Giriş
E-okul Karne Notları Öğrenme VBS (Veli Bilgilendirme Sistemi) Giriş. MEB e-okul karne notları öğrenme. 2016-2017 eğitim-öğretim yılı 1. dönem sonu karne notları öğrenme. Karne notu sorgulama. E-okul.meb.gov.tr giriş karne notları öğrenme. İlkokul/ortaokul/lise karne notu sorgulama.
TEOG Kocaeli Lise Taban Puanları 2016 TEOG YEP
06 Mart 2017, 12:10 0
TEOG Kocaeli Lise Taban Puanları 2016 TEOG YEP
TEOG sınav sonuçlarının açıklanmasından sonra öğrencileri şimdi de Teög lise tercihleri heyecanı sardı. İzmit- Kocaeli lise tercihi yapmak isteyen öğrenciler için Teog Kocaeli İzmit lise taban puanları ve yüzdelik dilimler ile ilgili tüm detaylar liste halinde haberimizde.
Teog Konya Lise taban puanları 2016
28 Şubat 2017, 19:13 0
Teog Konya Lise taban puanları 2016
Yüzbinlerce öğrencinin yapacağı TEOG tercihleri başladı. İyi bir lise eğitimi görmek isteyen öğrenciler, illerinin lise taban puanlarını merak ediyor. Teog Konya Lise taban puanlarına haberimizden ulaşabilirsiniz. En çok merak edilen Konya Meram Fen Lisesi taban puanı kaç ile ilgili detaylar haberimizde.
TEOG Bursa lise taban puanları 2016 (Anadolu Liseleri, Fen Liseleri)
24 Şubat 2017, 00:22 0
TEOG Bursa lise taban puanları 2016 (Anadolu Liseleri, Fen Liseleri)
TEOG sınavı sonuçlarını öğrenen öğrenciler şimdide tercih telaşına düştü. 2016 TEOG Bursa lise taban puanları belli oldu. Tercih yapacak öğrenciler TEOG Bursa Fen ve anadolu lisesi taban puanlarına yüzdelik dilimleri şeklinde haberimizden ulaşabilirsiniz.
TEOG İzmir Lise taban puanları 2016
19 Şubat 2017, 11:11 0
TEOG İzmir Lise taban puanları 2016
TEOG İzmir lise taban puanları 2016 öğrenciler ve veliler tarafından merak ediliyor. Binlerce öğrenci TEOG lise tercihleri yapacak. İzmir ve ilçelerindeki liselerin TEOG taban puanları haber detayımızda. TEOG İzmir Fen Lisesi ve Anadolu Lisesi taban puanı ne kadar ile ilgili tüm detaylar haberimizde.