E OKUL meb-gov-tr Haberleri

TEOG Adana Lise Taban Puanları 2016 TEOG YEP
24 Mayıs 2017, 23:41 0
TEOG Adana Lise Taban Puanları 2016 TEOG YEP
2016 Teog Adana lise taban puanları haberimde. Adana lise tercihi yapacak öğrenciler için Teog Adana lise, imam hatip, fen ve anadolu lisesi Yep taban puanlarını sizler için derledik. Teog tercih puanları ile ilgili detaylar haberimizde.
Eğitimde yeni dönem başlıyor
24 Mayıs 2017, 07:57 0
Eğitimde yeni dönem başlıyor
İlköğretimde eğik el yazısının kaldırılmasıyla birlikte, dik temel harflerin tanıtılmasına başlandı.
TEOG Ankara lise taban puanları 2016 (Anadolu Liseleri, Fen Liseleri)
05 Mayıs 2017, 00:10 0
TEOG Ankara lise taban puanları 2016 (Anadolu Liseleri, Fen Liseleri)
TEOG Ankara lise taban puanları ve Ankara'daki liselerin TEOG yüzdelik dilimleri haber detayımızda. TEOG tercihi yapacak adayların tercih işlemlerinde yardımcı olması adına Ankara anadolu liseleri, fen liseleri TEOG taban puanları haber detayımızda...
e-Okul Sistemi üzerinden öğrencilere ait bilgilerin güncellenmesi en geç 19 Ekim
20 Nisan 2017, 07:02 0
e-Okul Sistemi üzerinden öğrencilere ait bilgilerin güncellenmesi en geç 19 Ekim
MEB, TEOG Kapsamında 2016-2017 Öğretim Yılı 8. Sınıflar Ortak Sınavları için e-Okul Sistemi üzerinde öğrencilere ait bilgilerin güncellenmesi en geç
e-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi
16 Nisan 2017, 06:06 0
e-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi
e-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi
E-OKUL GİRİŞ e-Okul veli bilgilendirme sistemi
09 Nisan 2017, 08:35 0
E-OKUL GİRİŞ e-Okul veli bilgilendirme sistemi
E-OKUL GİRİŞ e-Okul veli bilgilendirme sistemi
e-okul veli bilgilendirme sistemi giriş
04 Nisan 2017, 02:58 0
e-okul veli bilgilendirme sistemi giriş
e-okul veli bilgilendirme sistemi giriş
e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi Giriş
30 Mart 2017, 23:57 0
e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi Giriş
Veli Bilgilendirme Sistemi Giriş
E-okulda işletmede mesleki eğitim modülü açıldı
27 Mart 2017, 07:47 0
E-okulda işletmede mesleki eğitim modülü açıldı
E-okulda işletmede mesleki eğitim modülü açıldı
veli bilgilendirme sistemi
27 Mart 2017, 05:33 0
veli bilgilendirme sistemi
e-okul modülünün haricinde, velilerin öğrencilerin okul durumlarının takibi için açılmış olan e-okul Veli Bilgilendirme Sistemi (e-okul VBS) bulunmaktadır.
MEB E-OKUL
23 Mart 2017, 10:46 0
MEB E-OKUL
e-Okul, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından Milli Eğitim Bakanlığı Bilişim Sistemleri (MEBBİS) projesi kapsamında 2007 yılının Ocak ayında kullanıma açılmış olan bir okul yönetim bilgi sistemi web yazılımıdır.
Veli Bilgilendirme Sistemi Giriş eokul giriş e-okul girişi giriş
19 Mart 2017, 15:07 0
Veli Bilgilendirme Sistemi Giriş eokul giriş e-okul girişi giriş
Veli Bilgilendirme Sistemi Giriş
E-Okul VBS ile öğrenci not ve devamsızlık bilgileri
15 Mart 2017, 21:18 9
E-Okul VBS ile öğrenci not ve devamsızlık bilgileri
E-Okul veli bilgilendirme ve yönetim bilgi sistemi kullanımı oldukça yaygın bir hale gelmiştir. Öğrencilerin, velilerin ve okul idarecilerinin giriş yaptığı E-Okul veli bilgilendirme ve yönetim bilgi sistemi için 2016- 2017 eğitim öğretim dönemi başladı. İnternetten kolay bir şekilde E-Okul veli bilgilendirme ve yönetim bilgi sistemine giriş yapılabilir.
2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı E Okul Kayıt İşlemleri E-Okul eokul e-okul e - okul
29 Temmuz 2014, 21:56 0
2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı E Okul Kayıt İşlemleri E-Okul eokul e-okul e - okul
2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı E Okul Kayıt İşlemleri E-Okul eokul e-okul e - okul