EBA meb-gov-tr Haberleri

EBA Öğrenci öğretmen girişi yapılır? Şifre nasıl alınır?
06 Şubat 2017, 20:19 0
EBA Öğrenci öğretmen girişi yapılır? Şifre nasıl alınır?
Öğretmen ve öğrenciler başta olmak üzere eğitimin tüm paydaşları için tasarlanan EBA;
Meb'den Deney, Belgesel, Kısa Film, Fotoğraf ve Öğretmen Anısı Yarışmaları
01 Şubat 2017, 18:15 6
Meb'den Deney, Belgesel, Kısa Film, Fotoğraf ve Öğretmen Anısı Yarışmaları
Eğitim sürecinin en önemli paydaşları olan öğretmen ve öğrencilerin gözüyle eğitimin görsel boyutunun ortaya çıkarılması EBA'nın tanıtımında www.eba.gov.tr/yarisma
EBA kurs EBA giriş işlemlerinin nasıl yapıldığını kolayca öğrenin!
01 Şubat 2017, 12:17 0
EBA kurs EBA giriş işlemlerinin nasıl yapıldığını kolayca öğrenin!
EBA kurs EBA giriş hizmeti MEB tarafından oluşturulmuş ve öğrencilerin eğitimlerini destekleme amacı güden bi programdır. EBA kurs EBA giriş işlemleri için izlenmesi gereken bir kaç adım vardır. EBA kurs EBA giriş işlemlerine ilişkin ayrıntılar yazımızda mevcuttur.
EBA E-KURS ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GİRİŞİ
28 Ocak 2017, 00:27 0
EBA E-KURS ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GİRİŞİ
Eba, yani açılımı ile Eğitim Bilişim Ağı, Milli Eğitim Bakanlığı’nın oluşturmuş olduğu, eğitim ve öğretim sistemine yardımcı ögeler içeren ve internet üzerinden kullanılan bir online eğitim portalıdr. Eğitim Bilişim Ağı’nın amacı ücretsiz bir şekilde birçok ders alma imkanı tanıyarak insanlara çeşitli kolaylıklar sağlamaktır. Eba’dan öğrenciler ve öğretmenler de faydalanmaktadırlar. Öğrenciler bu platforma üye olarak birçok konu içerisinden istediklerini seçerek ücretsiz ders alma imkanına sahiptirler.
EBA ekurs giriş ile MEB'in destekleme ve yetiştirme kursu başvuruları yapma
23 Ocak 2017, 03:04 0
EBA ekurs giriş ile MEB'in destekleme ve yetiştirme kursu başvuruları yapma
EBA giriş için hemen tıkla. Destekleme ve yetiştirme kurslarının yaz dönemi başvuruları başladı. Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından yapılan Destekleme ve yetiştirme kursları 2016 yaz dönemi başvuruları bugün başladı. Binlerce öğrencinin başvuracağı kurslara EBA e-kurs girişi yaparak başvuruları gerçekleştirebilirsiniz.
EBA öğrenci giriş!
17 Ocak 2017, 19:17 1
EBA öğrenci giriş!
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından hazırlanan "EBA öğrenci giriş" için haberimizdeki bağlantıları kullanabilirsiniz. EBA e-kurs ile öğrencilere destek vermek amacıyla hazırlanan otomasyonu kullanmak oldukça basit. 2016 EBA kurs kayıt işlemlerini ile ilgili ayrıntıları EBA giriş ile inceleyebilirsiniz.
EBA ve EBA GİRİS
13 Ocak 2017, 02:53 0
EBA ve EBA GİRİS
EBA giriş şifresi ile öğrenci veya öğretmen girişi yapabilirsiniz. Eba öğrenci giriş şifresi almak için okulunuza başvurabilirsiniz. MEB Eğitim Bilişim Ağı ile dünya standartlarında eğitim olanaklarından yararlanın, daima bir adım önde olun.
7. eTwinning Ulusal Konferansı Antalya’da Sona Erdi
10 Ocak 2017, 19:42 0
7. eTwinning Ulusal Konferansı Antalya’da Sona Erdi
7. eTwinning Ulusal Konferansı Antalya’da Sona Erdi
EBA öğrenci girişi nasıl yapılır? eba.gov.tr detayları!
08 Ocak 2017, 22:52 0
EBA öğrenci girişi nasıl yapılır? eba.gov.tr detayları!
Öğrencilerin sınav soru ve cevaplarına ulaşabildikleri EBA sistemi yeni özelliklerle geliştirilmeye devam ediyor. Sınavlar ve derslerle ilgili yapılacak olan tüm işlemleri içerisinde barındıran EBA öğrenci giriş şifresi nasıl alınıyor? İşte cevabı;
EBA kurs öğrencilerin hizmetinde!
04 Ocak 2017, 20:09 0
EBA kurs öğrencilerin hizmetinde!
EBA kurs sistemi ile öğrencilere derslerinde daha başarılı hale geliyor. EBA kurs üzerinde yer alan ders destek materyalleri ile ders tekrar imkanı da mümkündür. Hizmetten yararlanabilmek için EBA giriş şifresine sahip olmanız gerekmektedir.
EBA kurs sistemi internetten nasıl kullanılıyor?
31 Aralık 2016, 17:41 0
EBA kurs sistemi internetten nasıl kullanılıyor?
EBA kurs sistemini kullanarak derslere destek videolarını izleyebilirsiniz. EBA kurs sistemi şifreli olarak kullanılabiliyor. EBA giriş şifresi olmayan öğrenciler bu hizmetten yararlanamıyor.
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Öğretmen Girişi Öğrenci Girişi
23 Aralık 2016, 20:14 9
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Öğretmen Girişi Öğrenci Girişi
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Öğretmen Girişi Öğrenci Girişi
EBA, “Google 2016 Arama Trendleri” Türkiye sayfasında genel aramalarda birinci sırada
23 Aralık 2016, 20:01 0
EBA, “Google 2016 Arama Trendleri” Türkiye sayfasında genel aramalarda birinci sırada
EBA, “Google 2016 Arama Trendleri” Türkiye sayfasında genel aramalarda birinci sırada
EBA, Google Türkiye genel aramalarda birinci sırada
16 Aralık 2016, 23:09 0
EBA, Google Türkiye genel aramalarda birinci sırada
Google, "Yılın Arama Trendleri 2016"nın Türkiye'de farklı kategorilerden oluşan trend listelerini açıkladı. Google, Türkiye'de yapılan genel aramalarda EBA'nın birinci sırada yer aldığını ilan etti.
EBA e-KURS öğrenci ve öğretmen girişi tüm detaylar
13 Aralık 2016, 18:13 0
EBA e-KURS öğrenci ve öğretmen girişi tüm detaylar
EBA e-KURS öğrenci ve öğretmen girişi tüm detaylar
EBA üniversiteye hazırlayacak
11 Aralık 2016, 08:55 0
EBA üniversiteye hazırlayacak
LYS ve YGS soruları ile bu soruların öğretmenlerce hazırlanan video çözümleri, yeni eğitim öğretim yılında Eğitim Bilişim Ağı'nda yayınlanacak
EBA Öğrenci girişi eba ders eba giriş eba girişi
10 Aralık 2016, 16:32 12
EBA Öğrenci girişi eba ders eba giriş eba girişi
EBA kurs ve EBA giriş işlemleri bu sistemi kullanabilecek kişileri ilgilendiren başlıklardır. EBA kurs hizmetinden istifade etmek isteyen öğrenciler okul yönetiminden EBA giriş şifresi edinmelidirler. EBA kurs ve EBA giriş hakkında detaylı bilgileri sitemizde bulabileceksiniz.
eba öğrenci girişi EBA Öğrenci Girişi İçin Tıklayınız
07 Aralık 2016, 20:33 0
eba öğrenci girişi EBA Öğrenci Girişi İçin Tıklayınız
eba öğrenci girişi için tıklayınız
TEOG 1. Dönem Sınav Sonuçları Ne Zaman Açıklanır? (23-24 Kasım 2016)
30 Kasım 2016, 10:24 0
TEOG 1. Dönem Sınav Sonuçları Ne Zaman Açıklanır? (23-24 Kasım 2016)
TEOG 1. Dönem Sınavı 23-24 Kasım 2016 tarihlerinde yapıldı. Sınavda öğrencilere Türkçe Matematik Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Fen
TEOG'da iptal edilmesi istenen 5 soru!
28 Kasım 2016, 22:41 14
TEOG'da iptal edilmesi istenen 5 soru!
TEOG'da itirazlar yükseliyor. Bir kullanıcımız BİMER'e yolladığı dilekçesini bizimle paylaştı. İşte iptali istenen 5 soru...