WWW-MEB-GOV-TR HABERLERİ
MEB Yabancı dil ağırlıklı eğitim verecek okulları belirledi
15 Eylül 2017, 23:08 0
MEB Yabancı dil ağırlıklı eğitim verecek okulları belirledi
Milli Eğitim Bakanlığınca, 5'nci sınıflarda uygulanacak yabancı dil ağırlıklı eğitimde, pilot uygulamanın yapılacağı 81 ildeki 620 okul belirlendi. Valilikler, öğretmen ihtiyacının olması durumunda görevlendirme yoluyla ihtiyacı karşılayabilecek.
190 milyon ücretsiz ders kitabı dağıtılacak
15 Eylül 2017, 13:54 0
190 milyon ücretsiz ders kitabı dağıtılacak
MEB, yeni eğitim öğretim yılında 18 milyonun üzerinde öğrenciye 600 çeşit ücretsiz kitap dağıtacak. Toplamda dağıtılacak kitap sayısı 190 milyon...
MEB'den Kurum Açma Kapama Yönetmeliğinde değişiklik
15 Eylül 2017, 09:24 0
MEB'den Kurum Açma Kapama Yönetmeliğinde değişiklik
Bugün yayınlanan resmi gazetede kurum açma kapama yönetmeliğinde değişiklik yapıldı.
2017 yılı Eylül ayı Tebliğler Dergisi yayımlandı
14 Eylül 2017, 15:11 0
2017 yılı Eylül ayı Tebliğler Dergisi yayımlandı
2017 yılı Eylül ayı Tebliğler Dergisi yayımlandı
Nakli Çıkan Öğretmenlerin İlişik Kesme Tarihleri
14 Eylül 2017, 11:06 0
Nakli Çıkan Öğretmenlerin İlişik Kesme Tarihleri
Kamuajans.com - Milli Eğitim Bakanlığınca Bakanlığa bağlı eğitim kurumlarında görevli öğretmenlerin il içi ve iller arası isteğe bağlı yer değiştirme
Öğretmenlerin 2017 Yılı Zorunlu Çalışma Yükümlülüğüne Bağlı Yer Değiştirme Sonuçları
14 Eylül 2017, 10:02 0
Öğretmenlerin 2017 Yılı Zorunlu Çalışma Yükümlülüğüne Bağlı Yer Değiştirme Sonuçları
Öğretmenlerin 2017 Yılı Zorunlu Çalışma Yükümlülüğüne Bağlı Yer Değiştirme Sonuçları
Okula başlama saatlerine 'gün ışığı' ayarı
14 Eylül 2017, 09:55 0
Okula başlama saatlerine 'gün ışığı' ayarı
Milli Eğitim Bakanlığı, öğrencilerin gün aydınlanmadan yola çıkmasının engellenmesi için bir genelge yayınladı. İllerdeki okul başlama saatleri buna göre ayarlanacak
Kpss’de 44 Puanla Memur Oldu
11 Eylül 2017, 21:29 0
Kpss’de 44 Puanla Memur Oldu
KPSS 2013/1 memur atamalarına göre bazı kadrolara düşük puanla atamalar yapıldığı ortaya çıktı
2014 Kpss Lise Ve Önlisans İçin Soru Dağılımları
11 Eylül 2017, 21:14 0
2014 Kpss Lise Ve Önlisans İçin Soru Dağılımları
ÖSYM, lise ve önlisans için 2014 KPSS’de gelecek olan soru tarzı ve konu dağılımının değiştiğini Ocak 2014’te duyurdu
Başarısız Okul Müdürleri Görevden Alınacak
11 Eylül 2017, 01:55 0
Başarısız Okul Müdürleri Görevden Alınacak
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, 2013-2014 eğitim öğretim sonu itibariyle bakanlıkta bugüne kadar vazife yapmış 4 yılı dolduran okul yöneticileri, müdür ve müdür yardımcılarının performanslarının değerlendirileceğini açıkladı.
Teknik Öğretmenler Tekniker Kadrosuna Atanabilir Mi?..
10 Eylül 2017, 11:13 0
Teknik Öğretmenler Tekniker Kadrosuna Atanabilir Mi?..
Teknik Öğretmenler Tekniker Kadrosuna Atanabilir mi?
2014 Kpss'ye Birden Çok Diploma İle Başvurulabilir Mi?..
10 Eylül 2017, 11:06 0
2014 Kpss'ye Birden Çok Diploma İle Başvurulabilir Mi?..
2014 KPSS'ye birden çok diploma ile başvurulabilir mi?
Yükseköğretim ve Yurtdışı Eğitim Genel Müdürlüğü
09 Eylül 2017, 10:26 0
Yükseköğretim ve Yurtdışı Eğitim Genel Müdürlüğü
Yükseköğretim ve Yurtdışı Eğitim Genel Müdürlüğü
Karma Özel Öğrenci Yurtları Hakkında
09 Eylül 2017, 10:22 0
Karma Özel Öğrenci Yurtları Hakkında
Karma Özel Öğrenci Yurtları Hakkında
 Çalışan annelere müjde
09 Eylül 2017, 10:20 0
 Çalışan annelere müjde
 Çalışan annelere Çalışan annelerin çocuklarının okul çağına kadar yarım gün çalışmalarıyla ilgili usuller belirlendi. Annenin bir ay önce işverene başvurması şart.
KPSS ÖABT sınav sonuçları
09 Eylül 2017, 10:15 0
KPSS ÖABT sınav sonuçları
KPSS ÖABT sınav sonuçları
özel okullarda öğretmen ders denetimleri
09 Eylül 2017, 10:08 0
özel okullarda öğretmen ders denetimleri
özel okullarda öğretmen ders denetimleri
EBA Giriş
09 Eylül 2017, 09:53 0
EBA Giriş
EBA Giriş
Öğretmenler Özel Dershanelerde Çalışabilir mi?
09 Eylül 2017, 09:48 0
Öğretmenler Özel Dershanelerde Çalışabilir mi?
Öğretmenler Özel Dershanelerde Çalışabilir mi?
EBA 8 Sınıf  Sözcükte Anlam – 1 (Çok Anlamlılık)
06 Eylül 2017, 17:30 0
EBA 8 Sınıf Sözcükte Anlam – 1 (Çok Anlamlılık)
EBA 8 Sınıf Sözcükte Anlam – 1 (Çok Anlamlılık)