Atama meb-gov-tr HABERLERİ
MEB'e Çok Sert Atama Tepkisi!
05 Eylül 2017, 20:45 4
MEB'e Çok Sert Atama Tepkisi!
Kamu Sen Başkanı İsmail Koncuk MEB'e çok sert çıktı.
Öğretmenlerin 2017 Eylül İl İçi ve İller Arası İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Duyurusu
05 Eylül 2017, 19:28 1
Öğretmenlerin 2017 Eylül İl İçi ve İller Arası İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Duyurusu
Öğretmenlerin 2017 Eylül İl İçi Ve İller Arası İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Duyurusu
4900 öğretmenin özür ataması yapıldı
05 Eylül 2017, 15:39 0
4900 öğretmenin özür ataması yapıldı
Milli Eğitim Bakanlığı(MEB), 2017 yılı yaz dönemi özür grubu atamalarını gerçekleştirmişti.
Mülakat Puanına Göre Branş Bazında Sıralamalar Açıklanacak mı?
31 Ağustos 2017, 10:32 0
Mülakat Puanına Göre Branş Bazında Sıralamalar Açıklanacak mı?
MEB, Mülakat puanına göre atama yapacağı için branş bazında sıralamalar açıklanacak mı?
MEB ücretli öğretmen arıyor; 81 bin açık var
29 Ağustos 2017, 08:50 0
MEB ücretli öğretmen arıyor; 81 bin açık var
Ücretli öğretmenler kaç saat derse girerlerse o saat sayısının ek ders ücreti ile çarpımı kadar maaş alıyor
İl ve ilçe emri uygulaması şarttır, haktır!
29 Ağustos 2017, 00:46 2
İl ve ilçe emri uygulaması şarttır, haktır!
2017 Özür grubu naklinin sonuçlandırılmasından sonra sonuçlar sevinçler ve hüzünler olarak ikiye ayrıldı.Ailesine kavuşanlar mutluluğu yaşarken ailesinden uzakta kalanlar mutsuz ,çaresiz bir şekilde MEB’in vereceği haberi beklemektedirler.
2017 Yaz Dönemi Özür grubu atamaları sonucu oluşan minimum puanlar
26 Ağustos 2017, 14:38 0
2017 Yaz Dönemi Özür grubu atamaları sonucu oluşan minimum puanlar
Özür grubu atama sonuçları açıklandı. Özür grubu atamaları sonucu oluşan minimum puanların ise MEB tarafından kısa sürede açıklanması bekleniyor.
Özür Atama Sonuçları Açıklandı!
26 Ağustos 2017, 08:25 0
Özür Atama Sonuçları Açıklandı!
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Öğretmenlerin 2017 Yılı Yaz Tatili Aile Birliği, Sağlık, Can Güvenliği Mazeretleri Ve Engellilik Durumu İle Diğer Nedenlere Bağlı Yer Değiştirme sonuçları açıklandı
Öğretmen özür grubu nakil robotu yayında
23 Ağustos 2017, 10:51 0
Öğretmen özür grubu nakil robotu yayında
Öğretmenlerin özür durumu nakillerinde ikinci aşama başvuruları alınıyor.
2017 Ağustos Özür Grubu Tercih Edilecek Okulların Listesi İçin Tıklayınız
22 Ağustos 2017, 12:28 0
2017 Ağustos Özür Grubu Tercih Edilecek Okulların Listesi İçin Tıklayınız
MEB, 2017 yılı yaz dönemi özür durumu atamaları branş branş tercih edilebilecek okulların listesi için tıklayınız.
Bir yılda yeri değişen öğretmen sayısı belli oldu
21 Ağustos 2017, 23:09 0
Bir yılda yeri değişen öğretmen sayısı belli oldu
İller arasında ilk 5 sırayı İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya aldı.
Torpilin listesi ortaya çıktı: Atamalar böyle yapılıyormuş!
18 Ağustos 2017, 15:55 0
Torpilin listesi ortaya çıktı: Atamalar böyle yapılıyormuş!
Okul Müdürleri atamasında adayların nasıl değerlendirildiği ortaya çıktı
Öğretmenlerin eş durumu tartışması büyüyor
15 Ağustos 2017, 17:41 1
Öğretmenlerin eş durumu tartışması büyüyor
MİLLİ Eğitim Bakanlığı'nda (MEB) görev yapan yaklaşık bir milyon öğretmen için yeni eğitim öğretim dönemi başlamadan aile birliği, sağlık, eğitim ve bunun gibi gerekçelerle tayin dönemi başladı.
ATAMAYA ESAS PUAN LİSTELERİ İL BAZINDA TOPLU OLARAK YAYINLANSIN
12 Ağustos 2017, 13:39 0
ATAMAYA ESAS PUAN LİSTELERİ İL BAZINDA TOPLU OLARAK YAYINLANSIN
ATAMAYA ESAS PUAN LİSTELERİ İL BAZINDA TOPLU OLARAK YAYINLANSIN
MEB Müdür Yardımcılığı Mülakat Sonuçlarını Açıklayan İller
10 Ağustos 2017, 11:56 0
MEB Müdür Yardımcılığı Mülakat Sonuçlarını Açıklayan İller
2017 Milli Eğitim Bakanlığı Yönetici Atama Takvimine Göre Sözlü Sınav Sonuçları 24 Temmuz Pazartesi Günü Açıklanacak.Müdür yardımcılığı mülakat sonuçlarını açıklayan iller sitemiz editörleri tarafından güncel olarak takip edilecek. Mülakat sonuçlarını açıklayan iller aşağıdaki listede KIRMIZI renkle gösterilecektir. Tıkladığınız anda o ile ait sözlü sınav sonucuna ulaşabilirsiniz.
Ağustos 2017 eş durumu ataması başvurusu nasıl yapılır?
10 Ağustos 2017, 10:05 0
Ağustos 2017 eş durumu ataması başvurusu nasıl yapılır?
Öğretmenlerin ağustos eş özrü ataması başvuruları 8 Ağustos 2017 Salı günü başlıyor. Her özür grubu döneminde olduğu gibi bu dönemde de eşi öğretmen olan ve eş durumu yapacak öğretmenlerden istenecek belgeler ve yapılması gereken hususlarda karışıklık bulunmaktadır.