E KURS meb-gov-tr HABERLERİ
MEB'den ''Destekleme ve Yetiştirme Kursları'' Yazısı
19 Haziran 2017, 20:24 9
MEB'den ''Destekleme ve Yetiştirme Kursları'' Yazısı
MEB'den ''Destekleme ve Yetiştirme Kursları'' Hakkında Yazı
MEB Öğretmen ve Ücretli Öğretmen Başvurularında Son Gün!
18 Haziran 2017, 00:49 0
MEB Öğretmen ve Ücretli Öğretmen Başvurularında Son Gün!
Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen ile Ücretli Öğretmen Başvurularında sürecin sonuna gelindi. 12 Haziran'dan beri süren başvurular 18 Haziran'da bitiyor. İşte başvuru sürecine dair tüm bilgilendirmeler...
Yaz dönemi destekleme ve yetiştirme kursları için başvurular başladı. (2017 Yaz Dönemi)
05 Haziran 2017, 11:53 0
Yaz dönemi destekleme ve yetiştirme kursları için başvurular başladı. (2017 Yaz Dönemi)
Yaz dönemi destekleme ve yetiştirme kursları için başvurular başladı.
Destekleme ve Yetiştirme Kursları
02 Haziran 2017, 13:54 0
Destekleme ve Yetiştirme Kursları
ilgi (a) Yönerge ve ilgi (b) e-Kılavuz hükümleri gereğince Destekleme ve Yetiştirme Kursları 1 inci dönem 2 nci dönem ve yaz dönemi kursları
Üniversite sınavlarına hazırlık için 2. deneme sınavı
22 Mayıs 2017, 13:07 0
Üniversite sınavlarına hazırlık için 2. deneme sınavı
Üniversite sınavlarına hazırlık için 2. deneme sınavı
Yetiştirme kurslarında derse girecek öğretmen nasıl belirlenir?
04 Mayıs 2017, 19:58 0
Yetiştirme kurslarında derse girecek öğretmen nasıl belirlenir?
Yetiştirme kurslarında derse girecek öğretmen nasıl belirlenir?
Destekleme ve Yetiştirme Kursları Yönetim Sistemi Girişi
28 Nisan 2017, 20:32 0
Destekleme ve Yetiştirme Kursları Yönetim Sistemi Girişi
Destekleme ve Yetiştirme Kursları Yönetim Sistemi Girişi
Destekleme-Yetiştirme Kursu ve Ek Ders Ücreti İle İlgili Sık Sorulan Sorular Ve Cevaplar
20 Nisan 2017, 04:23 0
Destekleme-Yetiştirme Kursu ve Ek Ders Ücreti İle İlgili Sık Sorulan Sorular Ve Cevaplar
Destekleme-Yetiştirme Kursu ve Ek Ders Ücreti İle İlgili Sık Sorulan Sorular Ve Cevaplar
MEB ücretsiz kurs açma koşullarını belirledi
09 Nisan 2017, 04:17 0
MEB ücretsiz kurs açma koşullarını belirledi
Milli Eğitim Bakanlığınca, belediyeler ile yapılacak protokol çerçevesinde ücretsiz destekleme ve yetiştirme kursu açılabilmesine ilişkin detaylar belirlendi.