E OKUL meb-gov-tr HABERLERİ
MEB örgündeki açığı böyle kapatacak
10 Ağustos 2017, 10:24 0
MEB örgündeki açığı böyle kapatacak
TEOG yerleştirme sonuçlarına göre yaklaşık 220 bine yakın boş kontenjan ortaya çıktı. MEB harekete geçti.
E-okul Karne Notları Öğrenme VBS (Veli Bilgilendirme Sistemi) Giriş
01 Ağustos 2017, 17:48 0
E-okul Karne Notları Öğrenme VBS (Veli Bilgilendirme Sistemi) Giriş
E-okul Karne Notları Öğrenme VBS (Veli Bilgilendirme Sistemi) Giriş. MEB e-okul karne notları öğrenme. 2016-2017 eğitim-öğretim yılı 1. dönem sonu karne notları öğrenme. Karne notu sorgulama. E-okul.meb.gov.tr giriş karne notları öğrenme. İlkokul/ortaokul/lise karne notu sorgulama.
TEOG Kocaeli Lise Taban Puanları 2016 TEOG YEP
25 Temmuz 2017, 17:00 0
TEOG Kocaeli Lise Taban Puanları 2016 TEOG YEP
TEOG sınav sonuçlarının açıklanmasından sonra öğrencileri şimdi de Teög lise tercihleri heyecanı sardı. İzmit- Kocaeli lise tercihi yapmak isteyen öğrenciler için Teog Kocaeli İzmit lise taban puanları ve yüzdelik dilimler ile ilgili tüm detaylar liste halinde haberimizde.
Okullar ne zaman açılacak? Yaz tatili ne zaman bitecek?
25 Temmuz 2017, 09:23 0
Okullar ne zaman açılacak? Yaz tatili ne zaman bitecek?
Okullar ne zaman açılacak sorusunu sorgulayan milyonlarca öğrenci konuyla ilgili araştırmalarına devam ediyorlar. 2017-2018 eğitim ve öğretim yılının başlamasına çok az bir zaman kala öğrenciler yeni dönem hazırlıklarına başladı. Yaz tatilinde olan öğrenciler tatil planlarını okulların açılacağı zamana göre ayarlıyorlar. Peki, Okullar ne zaman açılacak? Yaz tatili ne zaman bitecek?
Teog Konya Lise taban puanları 2016
09 Temmuz 2017, 00:19 0
Teog Konya Lise taban puanları 2016
Yüzbinlerce öğrencinin yapacağı TEOG tercihleri başladı. İyi bir lise eğitimi görmek isteyen öğrenciler, illerinin lise taban puanlarını merak ediyor. Teog Konya Lise taban puanlarına haberimizden ulaşabilirsiniz. En çok merak edilen Konya Meram Fen Lisesi taban puanı kaç ile ilgili detaylar haberimizde.
TEOG 2017 Sonuçları
05 Temmuz 2017, 21:06 0
TEOG 2017 Sonuçları
TEOG Bursa lise taban puanları 2016 (Anadolu Liseleri, Fen Liseleri)
02 Temmuz 2017, 17:56 0
TEOG Bursa lise taban puanları 2016 (Anadolu Liseleri, Fen Liseleri)
TEOG sınavı sonuçlarını öğrenen öğrenciler şimdide tercih telaşına düştü. 2016 TEOG Bursa lise taban puanları belli oldu. Tercih yapacak öğrenciler TEOG Bursa Fen ve anadolu lisesi taban puanlarına yüzdelik dilimleri şeklinde haberimizden ulaşabilirsiniz.
2017 Yılı Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Uygulaması Kapsamında Oluşan Yerleştirmeye Esas Puan Değerleri
30 Haziran 2017, 19:15 0
2017 Yılı Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Uygulaması Kapsamında Oluşan Yerleştirmeye Esas Puan Değerleri
Milli Eğitim Bakanlığı, Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş sistemi kapsamında liselere yerleştirme esas puanlarını açıkladı. Öğrenciler, sonuçları "http://meb.gov.tr" internet adreslerinden öğrenebilecek.
TEOG İzmir Lise taban puanları 2016
26 Haziran 2017, 09:17 0
TEOG İzmir Lise taban puanları 2016
TEOG İzmir lise taban puanları 2016 öğrenciler ve veliler tarafından merak ediliyor. Binlerce öğrenci TEOG lise tercihleri yapacak. İzmir ve ilçelerindeki liselerin TEOG taban puanları haber detayımızda. TEOG İzmir Fen Lisesi ve Anadolu Lisesi taban puanı ne kadar ile ilgili tüm detaylar haberimizde.
TEOG İstanbul lise taban puanları 2016-2017
20 Haziran 2017, 01:09 0
TEOG İstanbul lise taban puanları 2016-2017
Teog İstanbul lise taban puanları 2016-2017 merak ediliyor. TEOG 1. Dönem sonuçları açıklandıç Yüzbinlerce öğrenci İstanbul en küçük ve en yüksek Anadolu ve Fen lisesi taban puanlarını araştırıyor. TEOG İstanbul lise taban puanlarına haberimizden ulaşabilirsiniz.
Çocuğu sınıfta kalınca, müdür yardımcılarına saldırdı
15 Haziran 2017, 23:11 2
Çocuğu sınıfta kalınca, müdür yardımcılarına saldırdı
Kayseri’de, Ramazan Büyükkılıç Ortaokulu Müdür Yardımcısı M.P. ile S.I., bir velinin saldırısına uğradı. Velinin eğitimcileri darp etmesi kameralara yansıdı.
Haftalık Ders Saatleri Değişti! (2017-2018)
13 Haziran 2017, 23:04 0
Haftalık Ders Saatleri Değişti! (2017-2018)
Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı liselerde haftalık ders saatlerini düzenleyen kararını yürürlüğe koydu. Ders saatleri
Karne notlarını E Okul öğrenci girişi sistemi ile hemen sorgula! - İşte VBS giriş ekranı
05 Haziran 2017, 20:48 0
Karne notlarını E Okul öğrenci girişi sistemi ile hemen sorgula! - İşte VBS giriş ekranı
TEOG sonuçlarının açıklanması ve okulların kapanmasına kısa bir süre kala e okul öğrenci girişi yaparan milyonlarca öğrenci sınav sonuçlarını ve karne notlarını sorgulamaya başladı. e okul ile internet üzerinden öğrenciler ve veliler bu notlara kolaylıkla ulaşabiliyor. e okul Veli Bilgilendirme Sistemi giriş işlemlerini bu başlık altında derledik. İşte VBS giriş sistemi...
"Hayatın olağan akışına aykırı"
03 Haziran 2017, 13:58 1
"Hayatın olağan akışına aykırı"
Son TEOG sınavlarına ilişkin Türkiye genelinde bir rakam açıklamayan MEB’in, ‘gizlilik’ politikasını Eğitim İş Sendikası bozdu.
TEOG puanı nasıl hesaplanır?
31 Mayıs 2017, 12:29 0
TEOG puanı nasıl hesaplanır?
Milli Eğitim Bakanlığının verdiği bilgiler üzerinden TEOG puanı nasıl hesaplanırhttp://odsgm.meb.gov.tr/arge/sorgulama.aspx