EBA meb-gov-tr HABERLERİ
Eba Bilgilendirme Toplantısı
04 Mayıs 2017, 21:23 0
Eba Bilgilendirme Toplantısı
Eğitimde Fatih projesi kapsamında görevli Fatih projesi eğitmenlerimiz ve proje donanımlarının kurulduğu okullarda görev yapan BT rehber öğretmenlerimiz katılımı ile EBA Bilgilendirme toplantısı yapıldı.
Öğretmen Arkadaşların Eba´ya Üye Olması Önemle Rica Olunur(www.eba.meb.gov.tr)
28 Nisan 2017, 22:07 0
Öğretmen Arkadaşların Eba´ya Üye Olması Önemle Rica Olunur(www.eba.meb.gov.tr)
Eğitimin geleceğe açılan kapısı olan Eğitim Bilişim Ağı, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen çevrimiçi bir sosyal eğitim platformudur. NASIL ÜYE OLUNACAĞI AŞAĞIDA AÇIKLANMIŞTIR.....
EBA gişiri, TEOG sonuçlarını öğrenme sayfası, EBA giriş için tıklayınız eba teog öğrenme
26 Nisan 2017, 12:37 0
EBA gişiri, TEOG sonuçlarını öğrenme sayfası, EBA giriş için tıklayınız eba teog öğrenme
EBA gişiri, TEOG sonuçlarını öğrenme sayfası, EBA giriş için tıklayınız eba teog öğrenme
Eğitim EBA Ders ve E-Okul Nedir? Nasıl Kullanılır?
20 Nisan 2017, 05:15 0
Eğitim EBA Ders ve E-Okul Nedir? Nasıl Kullanılır?
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Nedir? EBA’ya Nasıl Giriş Yapılır? EBA Şifresi Nasıl Alınır? EBA’ya Nasıl Üye Olunur? EBA Ne İşe Yarar? İşte tüm sorularınızın cevabı bu makalede.
Eba nedir nasıl çalışır öğretmen ve öğrenci girişi
16 Nisan 2017, 01:37 0
Eba nedir nasıl çalışır öğretmen ve öğrenci girişi
Eba-Eğitim Bilişim Ağı nedir? Eba nasıl çalışır? Eba öğrenci ve öğretmen girişi nasıl yapılır ve diğer soruların yanıtı MEB'den geldi.
Eba öğrenci giriş sayfası ve Eba şifresi nasıl alınır? Eba öğrenci kayıt işlemleri nasıl yapılır, Eba.gov.tr öğrenci kaydet
09 Nisan 2017, 05:42 0
Eba öğrenci giriş sayfası ve Eba şifresi nasıl alınır? Eba öğrenci kayıt işlemleri nasıl yapılır, Eba.gov.tr öğrenci kaydet
Eba öğrenci giriş sayfası ve Eba şifresi nasıl alınır? Eba öğrenci kayıt işlemleri nasıl yapılır, Eba.gov.tr öğrenci kaydet
EBA Öğretmen ve Öğrenci Şifresi Nasıl Alınır? EBA Şifresi Alma
04 Nisan 2017, 00:42 0
EBA Öğretmen ve Öğrenci Şifresi Nasıl Alınır? EBA Şifresi Alma
Eğitim Bilgi Ağı (EBA) öğretmen şifresi nasıl alınır, Eğitim Bilgi Ağı (EBA) öğrenci şifresi nasıl alınır, EBA öğrenci şifresi alma, EBA öğretmen şifresi öğrenme, EBA öğretmen şifresi nereden alınır, EBA şifresi hakkında merak edilenler bu haberimizin devamında.
EBA Ders, Haber, e-Dergi, e-Kitap, Video, Ses, Görsel, e-Doküman, e-kurs
01 Nisan 2017, 10:08 0
EBA Ders, Haber, e-Dergi, e-Kitap, Video, Ses, Görsel, e-Doküman, e-kurs
Eğitim-öğretim sürecinde bilişim teknolojisi donanımlarını kullanarak etkin materyaller kullanmanız amacıyla Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından tasarlanan Eğitim Bilişim Ağı (EBA)
EBA öğrencilere ne sunuyor?
30 Mart 2017, 22:05 0
EBA öğrencilere ne sunuyor?
EBA, Eğitim Bilişim Ağı, İnternet çağında öğrencilere bilgisayar, notebook, tablet ve cep telefonu üzerinden eğitim, bilgi sağlayan bir içerik. EBA'nın amacı öğrencinin bulunduğu yer yerde eğitim üzerine bilgi sunan eğlenceli bir platform. Siteye MEBBİS'ten üye olunabilir.
EBA Kurs Öğrenci Girişi Nasıl Yapılır?
27 Mart 2017, 03:41 0
EBA Kurs Öğrenci Girişi Nasıl Yapılır?
EBA Kurs Öğrenci Girişi Nasıl Yapılır?
EBA giriş, EBA öğrenci girişi, EBA kayıt, EBA Şifre, EBA öğretmen girişi, EBA ders, EBA video, EBA dersler
23 Mart 2017, 08:50 0
EBA giriş, EBA öğrenci girişi, EBA kayıt, EBA Şifre, EBA öğretmen girişi, EBA ders, EBA video, EBA dersler
EBA giriş, EBA öğrenci girişi, EBA kayıt, EBA Şifre, EBA öğretmen girişi, EBA ders, EBA video, EBA dersler
EBA kurs hizmetinden yararlanabilmek için başvurular ne zaman yapılacak?
19 Mart 2017, 13:14 0
EBA kurs hizmetinden yararlanabilmek için başvurular ne zaman yapılacak?
Milli Eğitim Bakanlığı’nın EBA kurs EBA giriş portalı üzerinden öğrencilerin kurs hizmetlerinden yararlanması sağlanıyor. MEB EBA kurs EBA giriş portal kurs hizmeti başvuruları eylül ayında yapılacak. İlköğretim öğrencileri, ortaöğretim öğrencileri ve mezunları MEB EBA kurs EBA giriş portalı hizmetlerine başvuruda bulunabilecek.
EBA öğrenci kayıt işlemleri nasıl yapılır?
15 Mart 2017, 19:31 0
EBA öğrenci kayıt işlemleri nasıl yapılır?
EBA (Eğitim Bilişim Ağı), bilişim teknolojisi donanımlarını kullanmak amacıyla etkin materyaller kullanarak Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından tasarlanan sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. EBA öğrenci kayıt ile EBA öğrenci kayıt işlemleri nasıl yapılır? Öğrencilerin en çok merak ettiği bu konulara haberimizde yanıt verdik.
2017 TEOG Sınavları ne zaman yapılacak? TEOG 2.Dönem Sınav tarihleri
13 Mart 2017, 15:23 0
2017 TEOG Sınavları ne zaman yapılacak? TEOG 2.Dönem Sınav tarihleri
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavı, milyonlarca İlköğretim son sınıf öğrencisinin katılımı ile yapılan ve Liselere girmek için en önemli aşama olan sınavdır. 2017 TEOG 2.Dönem Sınavları için tarih yaklaşıyor. 2017 TEOG Sınavları ne zaman?
(MEB) EBA Kurs kayıt başvuruları başladı
12 Mart 2017, 03:30 0
(MEB) EBA Kurs kayıt başvuruları başladı
Milli Eğitim Bakanlığı, Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ile ek ders ihtiyaçlarını karşılayacak. Dershanelerin kapatılması sonrasında çocuklarını özel okullara gönderemeyen veliler tarafından dört gözle beklenen EBA kurs başvuruları başladı.
EBA giriş ve E-kurs Destekleme ve Yetiştirme Kursları başvuruları
06 Mart 2017, 09:12 0
EBA giriş ve E-kurs Destekleme ve Yetiştirme Kursları başvuruları
EBA öğrenci girişi yapmak ve e-kurs başvurularını yapmak için haberimizden faydalanabilirsiniz. Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) bünyesindeki Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ile öğrenciler eğitim ile ilgili bir çok verile ulaşabiliyor. Destekleme ve Yetiştirme Kursları dönemlerini, başvuru bilgilerini buradan görebilirsiniz. İşte Eba öğrenci giriş paneli ve e kurs destekleme ve yetiştirme kursları başvuru işlemleri giriş ekranı.
EBA Öğrenci Girişi Nasıl Yapılır?
28 Şubat 2017, 16:52 0
EBA Öğrenci Girişi Nasıl Yapılır?
Öğrencilerin EBA öğrenci girişi yapmak için öncelikle yapması gereken öğretmenlerinden şifrelerini temin etmektir. Eğer öğretmenleri de şifreye sahip değilse MEBBİS sisteminden şifrelerini alabilirler. Öğretmenlerinden şifresini alan öğrenciler EBA resmi internet adresine girerek aşağıdaki işlemleri sırasıyla takip etmelidir.
E-Kurs öğrenci kayıtları EBA Öğrenci girişi
23 Şubat 2017, 22:05 4
E-Kurs öğrenci kayıtları EBA Öğrenci girişi
EBA öğrenci giriş haberimizde. EBA E-kurs öğrenci kayıtları EBA öğrenci sistemi üzerinden yapılıyor. E-Kursa kayıtlı öğrenciler EBA öğrenci girişi ya da E-Kurs modülü kullanarak eğitim işlemlerini internet kolaylıkla öğrenebiliyor. Peki, EBA öğrenci giriş nasıl yapılır? EBA şifresi nasıl alınır?
Öğrenciler Dikkat! Kurs Başvuruları Sona Eriyor
19 Şubat 2017, 22:52 4
Öğrenciler Dikkat! Kurs Başvuruları Sona Eriyor
Öğrenciler Dikkat! Kurs Başvuruları Sona Eriyor