WWW-MEB-GOV-TR HABERLERİ
Dünyanın en büyük alışveriş sitesi Amazon, Türkiye'de şirket kurdu
18 Ekim 2017, 01:34 0
Dünyanın en büyük alışveriş sitesi Amazon, Türkiye'de şirket kurdu
Ağustos ayının başında Amazon'un Türkiye pazarına girmek için görüşmelerde bulunduğu iddia edilmişti. Yeni iddia ise, ABD'li şirket Türkiye'de şirket kurdu.
Öğretmenler Günü Şiirleri -  Öğretmenler Günü Mesajları
17 Ekim 2017, 20:20 0
Öğretmenler Günü Şiirleri - Öğretmenler Günü Mesajları
Kamuajans.com -Aileden sonra çocukların hayata hazırlanmasında büyük rol alan öğretmenler dünyanında şekillenmesinde en önemli etkenlerdendir. Bu yüzden
Norm Bilgileri Takvimi
17 Ekim 2017, 19:14 0
Norm Bilgileri Takvimi
2017-2018 Eğitim Öğretim yılı ekim ayı norm kadro veri girişi duyurusu Milli Eğitim Bakanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü tarafından yayınlandı.
MEB'den Kaynak Kitap Açıklaması
17 Ekim 2017, 00:55 0
MEB'den Kaynak Kitap Açıklaması
MEB Müsteşar Yardımcısı Yıldız FETÖ propagandasının yer aldığı yardımcı ders kitaplarının dışındaki yardımcı materyallerin
İşte üniversiteye girişte yeni sistem
12 Ekim 2017, 10:26 0
İşte üniversiteye girişte yeni sistem
2 milyondan fazla adayın beklediği Üniversiteye Geçiş Sistemi'nin (ÜGS) ayrıntıları netleşti. Sınavlar, 2 günde yapılacak. İlk gün YGS benzeri oturum olacak. Sorular ortak lise müfredatından gelecek. İşte ayrıntılar
İşte TEOG Yerine Gelecek Yeni Sistem!
12 Ekim 2017, 08:37 0
İşte TEOG Yerine Gelecek Yeni Sistem!
Temel eğitimden liseye geçişte yeni formüller arayan Milli Eğitim Bakanlığı'nın (MEB) Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın ‘TEOG kaldırılsın'
6 Yıl Özelde Çalışan Öğretmenlere KPSS'siz Atama OHAL KHK'sında
11 Ekim 2017, 15:55 0
6 Yıl Özelde Çalışan Öğretmenlere KPSS'siz Atama OHAL KHK'sında
MEB, 6 yıl etüt merkezi ve dershanelerde 6 yıl çalışan öğretmenleri KPSS'siz, sadece sözlü mülakat ile atayabilecek.
İşte üniversiteye girişte yeni sistem
11 Ekim 2017, 15:54 0
İşte üniversiteye girişte yeni sistem
2 milyondan fazla adayın beklediği Üniversiteye Geçiş Sistemi'nin (ÜGS) ayrıntıları netleşti. Sınavlar, 2 günde yapılacak. İlk gün YGS benzeri oturum olacak. Sorular ortak lise müfredatından gelecek. İşte ayrıntılar
Aday Öğretmenlik Performans Değerlendirme Süreci için MEB’den yazı
11 Ekim 2017, 12:48 0
Aday Öğretmenlik Performans Değerlendirme Süreci için MEB’den yazı
Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü tarafından Aday Öğretmenlik Performans Değerlendirme Süreci ile ilgili resmi yazı yayınlandı.
Sağlık Özrü ve Engelliğe Bağlı Yer Değiştirme Ataması
10 Ekim 2017, 20:16 0
Sağlık Özrü ve Engelliğe Bağlı Yer Değiştirme Ataması
Sağlık Özrü ve Engelliğe Bağlı Yer Değiştirme Atamasına Kimler Başvurabilir Şartları Nelerdir?
Öğretmenlikten memurluğa geçiş
10 Ekim 2017, 17:20 0
Öğretmenlikten memurluğa geçiş
Devlet memurlarında bir kurumdan başka kuruma geçiş nasıl yapılır?
EBA Giriş
10 Ekim 2017, 16:24 0
EBA Giriş
EBA'nın açılımı Eğitim Bilişim Ağı'dır. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından oluşturulan EBA(Eğitim Bilişim Ağı) çevrimiçi bir sosyal eğitim platformudur. EBA öğretmenlere ve öğrencilere eğitimde büyük kolaylık sağlayan bir platformudur.
MEB'in Yasaklı Yayın ve Yayınevleri listesi
10 Ekim 2017, 12:33 0
MEB'in Yasaklı Yayın ve Yayınevleri listesi
MEB'in Yasaklı Yayın ve Yayınevleri listesi
İLKSAN yönetmeliklerinde degişiklik yapıldı